Wyjątkowe wyróżnienie - elitarny certyfikat jakości świadczonych usług - trafił niedawno w nasze ręce. To specjalne wyróżnienie ma dla nas bardzo duże znaczenie, jednocześnie daje ogromną motywację do dalszej pracy.
Firma Godna Zaufania to program certyfikacyjny w którym uczestniczymy od lat. Jak co roku, z wielką niecierpliwością, czekaliśmy na wyniki analiz. Warunkiem uczestnictwa w programie jest posiadanie idealnej opinii wśród klientów, oraz brak jakichkolwiek - negatywnych - opinii w sieci Internet. Zarówno certyfikat, jak i statuetka zajmą honorowe miejsce wśród wszystkich wyróżnień. Dziękujemy!
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”). czytaj więcej >>
Lśniące ekrany smartfonów i tabletów to widok, od którego trudno dziś uciec. Żyjemy w ciągłym biegu - kroku dotrzymać muszą nam informacje, sprzęt, a nawet reklama. To już nie reklamowe bilbordy mijane po drodze, a wyspecjalizowane strony mobilne przyciągają i zatrzymują uwagę klientów. Eksperci z RTB House sprawdzili, co decyduje o skuteczności takiej reklamy. czytaj więcej >>
Wyciągasz smartfona, wpisujesz w wyszukiwarkę chodzące za Tobą od jakiegoś czasu hasło, aż zderzasz się z wielką reklamą, której nie sposób wyłączyć. Kto z nas tego nie zna? Google mówi stop i zapowiada uporządkowanie sieci w kwestii agresywnych bannerów wyświetlanych na urządzeniach mobilnych. Serwisy, które do tej pory korzystały z takiej strategii, muszą się dostosować - od 10 stycznia mogą ich spotkać kary. I to dotkliwe. czytaj więcej >>
Jedno kliknięcie. Tyle wystarczy, by zdjęcie o dowolnie wybranej tematyce - od wypadu do restauracji, po katalogową fotografię produktu - znalazło się w serwisie zrzeszającym, aż 500 milionów zaangażowanych odbiorców. Portal Social Media Now apeluje: użytkownik Instagrama to klient nie tylko zaangażowany, ale i otwarty na nowe marki. Warto przyjrzeć się temu bliżej. czytaj więcej >>