menu
Ostatnio w DataForge

DataForge realizuje pełny zakres usług związanych z promocją Twojej firmy w Google. Kampanie reklamowe wsparte profesjonalnym zapleczem analitycznym. Wszystko w przystępnych cenach. czytaj całość >>

Zdjęciami po większą sprzedaż

 

Zdjęciami po większą sprzedaż

Instagram kreuje nowych klientów

Jedno kliknięcie. Tyle wystarczy, by zdjęcie o dowolnie wybranej tematyce - od wypadu do restauracji, po katalogową fotografię produktu - znalazło się w serwisie zrzeszającym, aż 500 milionów zaangażowanych odbiorców. Portal Social Media Now apeluje: użytkownik Instagrama to klient nie tylko zaangażowany, ale i otwarty na nowe marki. Warto przyjrzeć się temu bliżej.

Sprzedaż na zdjęciach

Najnowsze badania nie pozostawiają wątpliwości. Instagram rozwija się 5 - razy szybciej, niż pozostałe media, dziennie gości na ekranach nawet 300 milionów użytkowników oraz według badania przeprowadzonego przez eMarketer, do 2017 roku będzie punktem obowiązkowym dla ponad 50% wszystkich użytkowników mediów społecznościowych. Nic zatem dziwnego, że drzemiącą w aplikacji potęgę wykorzystują już mniejsze i większe marki na całym świecie, docierając poprzez swoje profile do ściśle określonych grup docelowych. Sprzyja temu nie tylko możliwość wykupienia reklamy, ale i wykreowania odpowiedniego wizerunku poprzez dodawanie zdjęć, które śledzić i komentować mogą wszyscy użytkownicy obserwujący markę na platformie. Reklamowy potencjał aplikacji stwarza wręcz nieograniczone możliwości. Według Jamesa Quarlesa, globalnego szefa rozwoju i marki w Instagram, dzieje się tak za sprawą możliwości zaprezentowania, jak najkorzystniejszego obrazu naszego produktu - i to przed odpowiednio dobranym klientem.

Zaangażowany obserwator, zaangażowany klient

Według danych zebranych przez firmę Yotpo, aż 30% ankietowanych kupiło produkt, którego zdjęcia wcześniej przeglądali na Instagramie. To jednak nie wszystko. W "Użytkownicy Instagrama są klientami", raporcie opublikowanym przez Social Media Examiner, przeanalizowano 16 tysięcy użytkowników aplikacji. Wyniki zaskoczyły - według badań, aż 70% odbiorców na własną rękę poszukuje profili marek, które mogliby zaobserwować i śledzić. Obserwatorzy to więc nie tylko zaangażowani odbiorcy, ale i ufający marce i jej przekazom potencjalni klienci. Według autorki badania, pierwsze spotkanie z produktem poprzez kanał, taki jak Instagram może przełożyć się na późniejsze zakupy odbiorcy. Jak to wykorzystać? Yotpo proponuje inwestycję w reklamę zamieszczanie odpowiednich zdjęć oraz stworzenie swoistej społeczności z obserwującymi - oczywiście, ze sporą dawką kreatywności.

 
Inspektor danych osobowych na gruncie RODO

Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych 
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”). czytaj więcej >>

Nowi klienci prosto z kieszeni

Lśniące ekrany smartfonów i tabletów to widok, od którego trudno dziś uciec. Żyjemy w ciągłym biegu - kroku dotrzymać muszą nam informacje, sprzęt, a nawet reklama. To już nie reklamowe bilbordy mijane po drodze, a wyspecjalizowane strony mobilne przyciągają i zatrzymują uwagę klientów. Eksperci z RTB House sprawdzili, co decyduje o skuteczności takiej reklamy. czytaj więcej >>

Google kontra agresywne reklamy

Wyciągasz smartfona, wpisujesz w wyszukiwarkę chodzące za Tobą od jakiegoś czasu hasło, aż zderzasz się z wielką reklamą, której nie sposób wyłączyć. Kto z nas tego nie zna? Google mówi stop i zapowiada uporządkowanie sieci w kwestii agresywnych bannerów wyświetlanych na urządzeniach mobilnych. Serwisy, które do tej pory korzystały z takiej strategii, muszą się dostosować - od 10 stycznia mogą ich spotkać kary. I to dotkliwe. czytaj więcej >>

Copyright © 2018 DataForge. All rights reserved.
Przetwarzanie danych osobowych - Polityka Prywatności - Oferty pracy
Zawartość cnb_search
Zawartość cnb_user
Zawartość cnb_mail
Zawartość cnb_call