Reklamy na bilboardach, w prasie, radiu czy telewizji w dalszym ciągu cieszą się dużym uznaniem, znakomicie uzupełniają się z reklamą internetową. Typów reklamy klasycznej jest bardzo wiele. Obejmuje ona zarówno promowanie się w tradycyjnych mediach, jak również reklamę zewnętrzną czy gadżety promocyjne. Reklama w prasie, radiu i telewizji jest bardzo różnorodna, zarówno jeśli chodzi o formę jak i cenę. Małe i średnie przedsiębiorstwa decydują się na reklamę w gazecie lub na spoty radiowe. Przedsiębiorstwa z większym stażem oraz budżetem korzystają z promowania się dzięki filmikom reklamowym w telewizji. Reklama tradycyjna lubi przeplatac się z tą w internecie. Spoty reklamowe pojawiające się w telewizji, radiu lub gazecie można wykorzystać w serwisach typu YouTube (telewizja), udostępniających muzykę typu Spotify (radio) i na stronach internetowych lub w Google AdWords (gazeta).
Zapraszamy do kontaktu. Przyjazna i profesjonalna obsługa jest do Państwa dyspozycji 7 dni w tygodniu
w godzinach 9:00 - 17:00.
Jeśli zależy Państwu na szybkiej wycenie - prosimy
przed kontaktem o wypełnienie briefu.