menu
Ostatnio w DataForge

DataForge realizuje pełny zakres usług związanych z promocją Twojej firmy w Google. Kampanie reklamowe wsparte profesjonalnym zapleczem analitycznym. Wszystko w przystępnych cenach. czytaj całość >>

Reklama w internecie

Reklama w internecie

 

 

Social Media

Na rynku internetowym istnieje bardzo bogata oferta portali społecznościowych, możemy wybierać wśród Facebooka, Twittera, YouTube’a, Google+, Instagrama czy LinkedIn. Wymienione marki są najczęściej wykorzystywanymi social media w e-commerce, co nie oznacza, że lista ta jest zamknięta.

Media społecznościowe dają możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami, którzy zaczynają traktować publikowane przez firmę treści, jako główny komunikat. Komunikatem tym może być informacja o planowanej konferencji, ulepszeniu produktu czy obowiązującej w danym miesiącu promocji. Social media dają firmie również możliwość zwiększenia zasięgu informacji o swojej działalności w sieci i pomagają dotrzeć do dużej liczby odbiorców. Informacje w sieci rozprzestrzeniają się w ekspresowym tempie.

Proces marketingowy to przede wszystkim dobrze przemyślana strategia, której działania mają odnieść długofalowe skutki. Jej celem jest dotarcie do jak największej grupy potencjalnych klientów – osób, które są zainteresowane daną usługą lub produktem. Marketing wykorzystuje wiele narzędzi, które pozwalają na sprawną realizację strategii oraz zdobycie jak największej liczby klientów, a co za tym idzie na zwiększenie zysków.

Marketing internetowy był efektywny musi być odpowiednio zaplanowany i wdrożony. Należy pamiętać, aby unikać technik, które dają szybkie, ale krótkotrwałe efekty, a także mogą źle wpłynąć na wizerunek firmy czy pozycję strony w sieci. Wykonujemy pracę od podstaw odczytujemy potrzeby Twoich klientów i badamy jak lepiej do nich dotrzeć. Tworzymy strategie marketingowe i konsekwentnie wprowadzamy je w życie Twojej firmy. Prowadzimy analizy, które pozwolą określić, jakie działania najlepiej sprawdziły się na konkretnej grupie odbiorców i modyfikować je w razie potrzeby.

Marketing w wyszukiwarkach SEM są to wszystkie działania służące uzyskaniu jak najlepszej pozycji witryny w wyszukiwarkach internetowych dla wybranych słów kluczowych. Zalicza się do nich zarówno działania pozycjonowania SEO jak i płatne kampanie reklamowe w wyszukiwarkach takie jak Google Adwords.

Większość użytkowników wyszukiwarek ogranicza się do odwiedzin witryn, które prezentowane są na pierwszej stronie wyników. Jedynie kilka procent przegląda strony na dalszych pozycjach. Można zatem śmiało stwierdzić, że - dla większości Internautów - strona, która nie pojawia się w pierwszej 10-tce wyników wyszukiwania, praktycznie nie istnieje!

Linki sponsorowane Google AdWords to najpopularniejsza i najbardziej efektywna forma reklamy w internecie. Skuteczność kampanii AdWords bazuje na dopasowaniu przekazu reklamowego do intencji wyszukiwań oraz zachowań internauty. Reklamy wyświetlamy tylko tym użytkownikom, którzy są zainteresowani promowanymi przez nas usługami/produktami, zarówno w wyszukiwarce Google jak i sieci reklamowej Google, a więc docieramy do właściwych osób, we właściwym czasie. Płacimy tylko za wyniki, a więc za kliknięcia w reklamy, a nie za wyświetlenia. Reklamy AdWords możemy targetować na wybrane miasta, województwa czy państwa dodatkowo dopasowując wyświetlanie reklam w Google do dnia tygodnia, czy godziny.

Szybki kontakt

Zapraszamy do kontaktu. Przyjazna i profesjonalna obsługa jest do Państwa dyspozycji 7 dni w tygodniu w godzinach 9:00 - 17:00.

Jeśli zależy Państwu na szybkiej wycenie - prosimy przed kontaktem o wypełnienie briefu.

Formularz kontaktowy

Kliknij , by potwierdzić, że nie jesteś robotem :)
query_builder redeem search work call content_cut
Zawartość cnb_search
Zawartość cnb_user
Zawartość cnb_mail
Zawartość cnb_call