menu
Ostatnio w DataForge

System ForgeLocker pozwala na konfigurację dostępu dla pracowników, obsługi zewnętrznej i gości do poszczególnych stref obiektu: parking, wejście, winda, biura, pokoje konferencyjne, korytarze, strefa relaksu, strefa business, szafki ubraniowe, pomieszczenia techniczne... czytaj całość >>

Serwisy internetowe

Serwisy internetowe

Strony internetowe
od 910zł
Sklepy on-line
od 1400zł
Blogi i strony tematyczne
od 700zł
Portale internetowe
od 5600zł
 

Strony internetowe

Nowoczesne technologie nie istniałyby bez sieci Internet. Jest ona kluczowym elementem spajającym większość rozwiązań cyfryzowanego świata biznesu. Nasza branża nieustanie ewoluuje. By być postrzeganym jako nowoczesne przedsiębiorstwo, nie można tylko utrzymywać się na powierzchni, czy próbować za tymi zmianami nadążać. Trzeba być o krok przed nimi i wyznaczać standardy.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w budowaniu wizerunku firm i potrafimy skutecznie te wiedzę wykorzystać przy każdym - nawet na pozór skomplikowanym - zleceniu. Strona internetowa jako taka, ma bardzo duży wpływ na wizerunek firmy. Świadczy o jej nowoczesności i profesjonalizmie, ułatwiając tym kontakt z klientami i kontrahentami. Są to jej niemal unikalne funkcje, które ciężko osiągnąć jakąkolwiek inną drogą.

Kontakt z klientemPrezentacja produktów i usługZarządzanie informacjamiDotarcie do nowego klientaPrestiż firmy
Wzmocnienie pozycji na rynkuInwestycja, która się zwracaZasięg oferty na całym świecieZwiększenie wiarygodności firmyNowoczesny przedsiębiorca
Budowanie markiSkuteczność reklamNarzędzia pozwalające zbadać potrzeby klientówStrona jest zawsze aktualną wizytówkąDługotrwałe relacje
Informacje dostępne przez całą dobęWersje językowe strony ułatwią kontakt z klientem zagranicznymPrzewaga nad konkurencjąMożliwość aktualizowania informacji o firmieReklamy trafiające do właściwych odbiorców

Współczesny biznes wymaga korzystania z rozwiązań e-commerce, a najczęściej spotykaną jego formą są sklepy internetowe, które dają firmie wiele możliwości. Przewagą sklepu online jest ciągła dostępność 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, nieograniczony asortyment, wygoda zakupów, dzięki szybkim płatnościom online i szerokiemu wyborowi form dostawy. Dla firm oznacza to możliwość zwiększenia zysku, dzięki możliwości sprzedaży przez całą dobę, poza godzinami pracy, oferowania znacznie większej liczby produktów, często bez konieczności ich magazynowania oraz prowadzenia sprzedaży na terenie całego kraju i zagranicą.

Oszczędność czasu i kosztówElastyczność zarządzaniaWygoda kupującychGlobalny zasięg ofertySwoboda funkcjonowania niezależnie od miejsca
Brak konieczności zatrudniania wielu pracownikówCzynny 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobęNowoczesny kanał sprzedażyDuży rynek potencjalnych klientówReklama produktów
Możliwość podjęcia współpracy z innymi sklepami internetowymiPrzewaga nad konkurencjąUsunięcie bariery dostępności i lokalizacjiMożliwość wprowadzenia wielu produktówW razie opóźnień w przetwarzaniu transakcji sprzedawca może sprawdzić jej aktualny status
Przelewy są automatycznie księgowane w systemie sklepowymZamówienie zostaje opłacone najczęściej w ciągu kilku minut po złożeniuWygoda w obsłudze sklepu internetowegoAutomatyzacja procesów występujących w sklepie internetowymPraca na własnych warunkach

Sklep internetowy może być także dopełnieniem tradycyjnej sprzedaży i sposobem na pozyskanie nowych metod dystrybucji. Warto zaistnieć w internecie, chociażby dlatego, aby zwrócić na siebie uwagę i zainteresować ofertą. Klienci dostrzegają ogromne możliwości i wygodę handlu elektronicznego.

Blog to idealna platforma łącząca potencjalnego i obecnego klienta z Twoją marką. Prowadzenie bloga firmowego jest doskonałym sposobem na promocję oraz budowanie relacji, zarówno komunikacji z klientem w sektorze B2C (business to client) i relacji branżowych – B2B (business to business). Profesjonalny blog jest nie tylko źródłem informacji o marce, to przede wszystkim miejsce zdobywania wiedzy na temat problemów, porad pozwalających rozwiać wątpliwości potencjalnego klienta i przekonać go do skorzystania z usługi lub produktu.Blog firmowy jest świetnym miejscem budowania relacji z klientami. Sposób komunikacji używany na blogu daje możliwość przedstawienia produktów i usług firmy w całkiem nowy sposób i w innej formie niż klasyczna strona ofertowa. Poznając bliżej czytelnika, masz szansę dowiedzieć się jakich produktów i usług szuka, na co zwraca szczególną uwagę oraz co go przekonuje do dokonania wyborów oraz finalizacji transakcji. Interakcja z klientem, a następnie analiza zdobytych informacji ułatwia w doprecyzowanie oferty firmy. Budowa trwałych relacji na blogu przekłada się na wzrost rozpoznawalności marki i docelowo przychodów firmy.

Darmowe narzędzie marketingowePoprawa pozycjonowania stronyDodatkowa baza wiedzy dla klientów o usługach i produktach firmyMiejsce na umieszczenie autorskich tekstówBudowanie wizerunku firmy
Miejsce do branżowych rozmówZainteresowanie odwiedzających stronęBudowanie pozycji eksperta branżyZwiększenie pozycji w GoogleZwiększona liczba odwiedzin na stronie
Pozwala rozwijać relację z klientemMożna zamieszczać wiadomości na temat zmian w firmieBezpłatna analiza rynkowaBudowa listy mailingowejPrzewaga nad konkurencją
Nowoczesna firma, wykorzystująca nowoczesne techniki budowania relacjiLojalność i zaangażowanie klientówInformacje o nowościach i trendach w branżyZwiększenie rozpoznawalności firmyZaprezentowanie najnowszych prac, wyników, osiągnięć

Blogi uważane są za rzetelne źródło informacji, dlatego to idealne miejsce do budowy pozycji eksperta. Klient internauta podejmuje decyzje zakupowe w oparciu o wiedzę i informacje znalezione w Internecie. Treść bloga firmowego może potwierdzić nasze kompetencje oraz wypromować nas jako eksperta w danej dziedzinie. Jest to szczególnie ważne w przypadku sprzedaży usług, których realizacja wymaga fachowej wiedzy. Blog to idealne miejsce do dzielenia się wiedzą poprzez publikację opiniotwórczych artykułów oraz filmów, pomagających użytkownikom Internetu w rozwiązywaniu ich problemów. Twórca bloga stoi w roli specjalisty w danej branży. Jest to szczególnie istotne, ponieważ udowadniając swój profesjonalizm budujesz zaufanie. Klienci szczególnie chętnie ufają produktom i usługom, których twórcy są wiarygodni i profesjonalni w swojej specjalizacji lub branży.

Najważniejsza jest jednak wysoka jakość przekazu. Teksty muszą być wartościowe, o dużej wartości merytorycznej. Z takim zadaniem nie zawsze poradzi sobie oddelegowany do pisania bloga pracownik, nawet z działu marketingu. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest zaangażowanie do tworzenia contentu zawodowca. Warto skorzystać z usług copywritera specjalizującego się w dostarczaniu wysokiej jakości treści internetowych. Istotne jest, żeby autor tekstów wiedział, o czym pisze, a przy okazji miał doświadczenie w obszarze marketingu i potrafił tworzyć wokół marki lub usługi interesujące treści.

Proces wdrażania tak zaawansowanych projektów można porównać do wdrażania aplikacji dedykowanych. Są to rozwiązania indywidualne, które każdorazowo tworzone są od podstaw w oparciu o indywidualne potrzeby i oczekiwania Klienta. Współpracę zaczynamy od dogłębnej analizy potrzeb i celów, jakie Klient chce osiągnąć dzięki realizacji zlecanego nam zadania.Tworzone przez nas portale charakteryzują się intuicyjnym interfejsem, dbałością wykonania oraz niezawodnością działania. Zapewniamy doradztwo w szerokiej gamie technologii i dostosowanie rozwiązań do różnych urządzeń. Tworzymy serwisy transakcyjne, usługowe, informacyjne, proste i złożone rozwiązania e-commerce, systemy wymiany danych w ramach jednego systemu oraz między systemami w oparciu o API, aplikacje cloud-computing. Nasi specjaliści realizują projekty w całości lub angażują się w działania na etapie implementacji przygotowanej wcześniej architektury serwisu.

Zajmujemy się tworzeniem portali www o charakterze społecznościowym, pozwalających na rozmaite interakcje między użytkownikiem i systemem oraz między samymi użytkownikami. Aby zapewnić wysoką wydajność i stabilność poszczególnych funkcjonalności oraz narzędzi stworzonych na potrzeby portali społecznościowych, stosujemy tylko sprawdzone i niezawodne technologie. Wiemy także, że nie tylko treść stanowi o sukcesie portalu społecznościowego, ale także stosowane mechanizmy, które powinny maksymalnie angażować jego użytkowników. Realizację każdego projektu tego typu rozpoczynamy od gruntowanej analizy grupy docelowej oraz szczegółowych celów, które realizować ma portal społecznościowy, gdyż to warunkuje sposób projektowania grafiki oraz funkcjonalności.

Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenia stworzymy dla Ciebie portal informacyjny, tematyczny czy społecznościowy, których funkcjonalności i oferowane narzędzia dostosujemy do potrzeb Twoich użytkowników. Przed realizacją projektu tego typu oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie planowanych funkcjonalności portalu www, aby pomóc Ci dostosować je do Twojej grupy docelowej – jesteśmy w stanie opracować dla Ciebie każde narzędzie.

Szybki kontakt

Zapraszamy do kontaktu. Przyjazna i profesjonalna obsługa jest do Państwa dyspozycji 7 dni w tygodniu w godzinach 9:00 - 17:00.

Jeśli zależy Państwu na szybkiej wycenie - prosimy przed kontaktem o wypełnienie briefu.

Formularz kontaktowy

Kliknij , by potwierdzić, że nie jesteś robotem.
query_builder redeem search work call content_cut
Zawartość cnb_search
Zawartość cnb_user
Zawartość cnb_mail
Zawartość cnb_call