Systemy CRM i ECM są systemami niezbędnymi dla firm, które stawiają na własny rozwój i na zwiększenie przepływu informacji pomiędzy swoimi pracownikami i klientami. Firmy bez tych systemów nie są w stanie konkurować z innymi pod względem dostępności dla klienta i komunikacji między pracownikami. Przy dzisiejszych standardach do których przyzwyczaili się klienci, czyli prawie natychmiastowej odpowiedzi na ich pytania, szybkich płatności i dostępności towarów i usług w ciągu maksymalnie 24h, firma bez wspomagania jednym lub dwoma systemami nie jest w stanie sobie z tymi wymaganiami poradzić. Dlatego realizujemy zlecania na wdrażanie systemów CRM i ECM dla firm.
Customer relationship Managment – CRM.
CRM – czyli Zarządzanie Relacjami z Klientami jest koncepcją zarządzania, która zakłada budowanie więzi długotrwałej z klientem i pozyskaniu jego lojalności. Główną przyczyną powstania systemu CRM była chęć utrzymania stałego klienta. Utrzymanie stałego klienta jest o wiele tańsze niż znalezienie i pozyskanie nowego. Dodatkowo nie wszyscy klienci są tak samo opłacalni. System CRM pozwala ustalić, który z klientów daje największy zysk i na którym trzeba najbardziej się skoncentrować. Zarządzanie Relacjami z Klientami jest trudne i czasochłonne, ponieważ każdy klient musi być indywidualnie sprawdzony pod kątem opłacalności. Nasza firma oferuje pomoc w Zarządzaniu Relacjami przez wprowadzanie specjalnego oprogramowania CRM które pozwoli zaoszczędzić czas i w łatwy sposób ocenić relacje z klientami, jakie otrzymujemy z tego zyski, a jakie nasz klient. Oferujemy oprogramowanie CRM, wdrożenie go w firmie i szkolenia z jego stosowania.
Enterprise Content Management – ECM.
System ECM - to strategie, metody oraz narzędzia stosowane do przechwytywania, zarządzania, gromadzenia, archiwizacji oraz dostarczania dokumentów i innych danych (ze wszystkich obszarów przedsiębiorstwa), niezbędnych do wykonywania procesów organizacyjnych zachodzących w przedsiębiorstwie. Narzędzia i strategie ECM pozwalają na zarządzanie niestrukturyzowanymi informacjami, niezależnie od ich lokalizacji.
System ECM składa się z:
Zapraszamy do kontaktu. Przyjazna i profesjonalna obsługa jest do Państwa dyspozycji 7 dni w tygodniu
w godzinach 9:00 - 17:00.
Jeśli zależy Państwu na szybkiej wycenie - prosimy
przed kontaktem o wypełnienie briefu.