menu
Ostatnio w DataForge

DataForge realizuje pełny zakres usług związanych z promocją Twojej firmy w Google. Kampanie reklamowe wsparte profesjonalnym zapleczem analitycznym. Wszystko w przystępnych cenach. czytaj całość >>

Systemy CRM, ECM

Systemy CRM, ECM

Systemy CRM i ECM są systemami niezbędnymi dla firm, które stawiają na własny rozwój i na zwiększenie przepływu informacji pomiędzy swoimi pracownikami i klientami. Firmy bez tych systemów nie są w stanie konkurować z innymi pod względem dostępności dla klienta i komunikacji między pracownikami. Przy dzisiejszych standardach do których przyzwyczaili się klienci, czyli prawie natychmiastowej odpowiedzi na ich pytania, szybkich płatności i dostępności towarów i usług w ciągu maksymalnie 24h, firma bez wspomagania jednym lub dwoma systemami nie jest w stanie sobie z tymi wymaganiami poradzić. Dlatego realizujemy zlecania na wdrażanie systemów CRM i ECM dla firm.

 

Systemy CRM

Customer relationship Managment – CRM.

CRM – czyli Zarządzanie Relacjami z Klientami jest koncepcją zarządzania, która zakłada budowanie więzi długotrwałej z klientem i pozyskaniu jego lojalności. Główną przyczyną powstania systemu CRM była chęć utrzymania stałego klienta. Utrzymanie stałego klienta jest o wiele tańsze niż znalezienie i pozyskanie nowego. Dodatkowo nie wszyscy klienci są tak samo opłacalni. System CRM pozwala ustalić, który z klientów daje największy zysk i na którym trzeba najbardziej się skoncentrować. Zarządzanie Relacjami z Klientami jest trudne i czasochłonne, ponieważ każdy klient musi być indywidualnie sprawdzony pod kątem opłacalności. Nasza firma oferuje pomoc w Zarządzaniu Relacjami przez wprowadzanie specjalnego oprogramowania CRM które pozwoli zaoszczędzić czas i w łatwy sposób ocenić relacje z klientami, jakie otrzymujemy z tego zyski, a jakie nasz klient. Oferujemy oprogramowanie CRM, wdrożenie go w firmie i szkolenia z jego stosowania.

Enterprise Content Management – ECM.

System ECM - to strategie, metody oraz narzędzia stosowane do przechwytywania, zarządzania, gromadzenia, archiwizacji oraz dostarczania dokumentów i innych danych (ze wszystkich obszarów przedsiębiorstwa), niezbędnych do wykonywania procesów organizacyjnych zachodzących w przedsiębiorstwie. Narzędzia i strategie ECM pozwalają na zarządzanie niestrukturyzowanymi informacjami, niezależnie od ich lokalizacji.

System ECM składa się z:

  • Document Managment – zarządzanie dokumentami,
  • Collaboration- narzeędzia współpracy grupowej,
  • Web Content Managment – zarządzanie treścią strony internetowej,
  • Records Managment – archiwizacja danych,
  • Wolrkflow/BPM – obieg dokumentów/zarządzanie procesami biznesowymi.

Szybki kontakt

Zapraszamy do kontaktu. Przyjazna i profesjonalna obsługa jest do Państwa dyspozycji 7 dni w tygodniu w godzinach 9:00 - 17:00.

Jeśli zależy Państwu na szybkiej wycenie - prosimy przed kontaktem o wypełnienie briefu.

Formularz kontaktowy

Kliknij , by potwierdzić, że nie jesteś robotem :)
query_builder redeem search work call content_cut
Zawartość cnb_search
Zawartość cnb_user
Zawartość cnb_mail
Zawartość cnb_call